Men för faan Rusta!

Ja just det. Jag åkte till Rusta för att köpa golv.

Vilket visade sig vara svårare än jag trodde.

Fick fråga personalen om de slutat sälja golv...

-Nej vi har dem ute på lagret.

Hmmm där är det ju många kunder som är.

-Hur många paket ska du ha?

-Har ni bara en sort?

-Nej vi har flera.

-Ja men då vill jag ju se hur de ser ut.

-Ja då får du titta på väggen bakom dynerna ute i butiken.

Men alltså... Hur svårt ska det vara????




Lätt att få tag på paketen med golvet?





Bakom dynorna längst till höger hänger det golvet jag ville titta på...


Kommentarer
Postat av: T.

Där skulle jag inte handla igen. Vilken dålig service. Är det i Charlottenberg?

2011-08-08 @ 23:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0