Ormjävel igen!

Kom gående vid gaveln på huset igår och tror ni inte en snok-jävel får för sig att slingra sig fram
mellan mina fötter.

Jävlar vad jag skrek. Jag skrek så mycket så jag hade fortfarande ont i halsen på kvällen.

Jag skrek, grinade och trampade/ steppade flera meter upp i luften.

Och när man är så rädd så tänker man inte riktigt 100.

Om jag inte hade varit livrädd så hade ju min första tanke varit att få bort Clownen som gick före mig.

Men nej då. Henne kom jag inte ihåg utan bara sprang runt och grina.

Clownen gick in och hämtade Direktörn och sa att mamma gråter.

Direktörn satt i soffan och såg på fotboll och trodde jag fått ett telefonsamtal...

Men nu ska gräset efter husväggen bort så det blir lättare att se orm-jävlarna om de törs komma tillbaka.

Har sett tre jävlar i sommar plus att grannen har haft en huggorm inne hos sig.

Fy faan.


Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Kanske vore det mindre orm hos er om inte er granne hade en oklippt äng som gräsmatta!

2011-08-16 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0