På glid med regnbågarna!

Tage var på Bögfestival i början av augusti.

Tage är en väldig givmild person så det hamnar lite olika
saker i min väska.

Clownen rotade runt i min handväska förrut och hittade det som är på
fotot och frågade kanske några följfrågor till upptäckten i väskan...

Hon visste nämligen inte vad det var.

Så för att även jag ska verka givmild så tänker jag ge bort detta extremt fina kit.

Skriv något i kommentarsfältet så har ni chansen att vinna detta användbara kit.

(OBS, ni behöver inte vara bög för att deltaga i detta. Jag gillar de flesta människor och framför allt så skiter jag i vad folk gör i sängkammaren bara båda(eller fler) parter är överens.)

Texten i häftet kan verka stötande för vissa fisförnäma personer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Då vi inte vill ha syskon just nu och jag älskar bögar borde priset vara mitt <3

2011-08-24 @ 18:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0