Bekämpningsmedlet Radar!

Träffade Bosse. Han är grym.

-Ska du hem och blogga nu då?
-Nja, jag vet inte.

Och så berättade jag vad som hade hänt.

-Men det kan jag ju inte blogga om!!! sa jag.
-Hahahaha men Anna, det är klart du kan. För annars skriver jag något.

Okej, så här mycket kan jag säga. Om ni skulle råka få bekämpningsmedlet RADAR på ett visst ställe på kroppen så kan det bli kallt och lite ja, vad ska jag kalla det, strävt liksom.

OCH det skulle absolut inte hamna där det hamnade!!!

Men jag lär ju inte få flatlöss på ett tag i alla fall.

Byta byxor och duscha sig lite kanske.



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Men du glömde en sak!!! HUR gick det till????????

2011-02-22 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0