Ja det får bli om Direktörn!

Inlägg 2200.

På begäran; Direktörn.

Och varför jag inte gifter mig med Direktörn.

Ja ni.
Vi har bott i detta hus i fyra år. Han har än så länge inte avslutat ett färdigt projekt.
Han börjar alltid på ett nytt.

Att gifta sig är ett projekt.
Han har friat två gånger till mig men inte planerat ett enda bröllop.
Skulle han börja planera ett bröllopsprojekt så skulle han börja om med en ny brud innan han hann att säga ja till mig så jag tror vi hoppar det.
Men vill ni planera att bröllop för oss så är ni välkomna.

Jag vet att jag skulle lägga ner hela min själ och mitt hjärta att planera vårat bröllop men tyvärr så tror jag inte Direktörn skulle göra det.

Han hatar nämligen kalas.
Han vill inte åka på kalas.
Ändå är han den som lämnar kalasen sist.
Han pratar hål i huvudet på folk så fort han kommer på kalas.
Problemet är att få honom på plats.

Vi ska på ett bröllop i sommar.
I Sverige.
Direktörn planerar att resa till Australien just den helgen.
Så ogärna vill han gå på bröllop och kalas.

Jag tänker inte gifta mig med någon som inte gillar kalas eller bröllop.

För gifter jag mig så vill jag ha med nära och kära!
Och fira som faan.

Eller så får närmast sörjande ta och följa med på en resa och vara vittnen när vi gifter oss.

Här är bilder från gårdagen på Direktörn.
När han är i sitt esse, dvs riva väggar.




Kommentarer
Postat av: Busan



Det är kärlek det! <3

2011-02-20 @ 12:19:53
Postat av: Viktoria

Nästa gång kanske ni skall köpa ett "färdigt" hus så ni slipper riva så mycke väggar, finns det några hela väggar kvar i dagsläge :-)

Åk till Las Vegas för guds skull.. det måste ju passa er perfa :-)

Ses på mässan hoppas jag.. Har Hello Kitty charms som jag tror du gillar.. :-)

KRam

Viktoria

2011-02-20 @ 19:28:21
URL: http://papperochsant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0