Skjuter råttor i sovrummet!

Artisten håller på att skjuta råttor(gosedjur uppradade på sängen) i sitt rum. Clownen tillkommer och vill också vara med.

Jag vet att detta kommer sluta med tårar.

En lillasyster som leker med sin storebror som är mycket nöjd över att jaga råttor slutar aldrig bra.

En tiondelssekund senare smäller det och ett illvrål kommer.

Clownen är träffad, nere för räkning, one down så att säga.

Artisten vet att jag blir vansinnig om jag får veta att han har skjutit på sin lillasyster. Därför hör jag med min extremt bra hörsel:

-Oj Clownen hur gick det, var fick du ont.
-Ahhhhh buuu ahhhh här!!!!!!
-Okej, du får skjuta mig var du vill!
-Snyft och stön. Okej snorren.

Ett ljust kliniskt rent skrik hörs från Artistens rum och jag antar att barnbarnen kommer en behandling längre bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0