Bland snorkråkor och skitiga fönster!

Nu har jag lite frågor till er.

Vilka ska med på Ole-Ivars i Klässbolsparken på fredag?
Än så länge så är det Slyntrynet från Skoghall och en smal stockholmare med tillbehör som ska med.

Vem kommer hit med en raggarbil som jag kan få låna i sommar?

Skulle verkligen kissa ner mig av glädje.

Vad dricker man till Ole-Ivars?

Den där ammande spritexperten säger det är viktigt att ha rätt sorts dryck.

Korkar ni på Ole-Ivars kommer jag lägga näsbusar i era munnar.
Det är ingen fråga utan ett konkret faktum.

Vem vill komma hit och putsa mina fönster?
Ni får låna Direktörns cykel som tack men ni får skruva ihop den själv för den har stått här i fyra år nu utan att bli ihopmonterad. Men jag har i alla fall tagit ur den ur kartongen.

Idag fyller svärfar 60 år. Vem åker ut till Arvika Verken och ger honom en kram?
Han gillar inte människor så han kan vara lite motstridig men det är bara att visa vem som bestämmer så går det bra.

Idag ska slutar jag jobbet 11:00. Då ska jag ta med dretongera på en tågtur i Arvika. Tåget går mellan torget o Sågudden. Tror ni det kommer hålla tiden eller kommer det vara försenat pga signalfel?

Nästa onsdag är jag också ledig, vad ska jag jere då för stöllit?

Åh skriv nu för faan inte putsa fönster för då lackar jag ur.



Kommentarer
Postat av: Kusin M.

:-) Raggar-frågorna har jag inget svar på men Patrik vill nog montera cykeln men inte putsa fönstren!



2011-07-13 @ 10:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0