Boden börjar få skelett!

Direktörn svingar sig inte så mycket i kristallkronorna.

Det är bra.

Ikväll håller han till i nocken på mitt blomsterhus/vedbod.

Det går framåt men det blir tyvärr ingen inflyttningsfest när du är här Kusin M.

Men ni får jättegärna komma hit på saft o bullar ändå.

Här ser ni när golvet blev klart i blomsterhuset/vedboden.

Och här under tiden golvet görs.

Och här när plintarna görs.

Vad ska jag kalla min bod/skjul???

Namnförslag tack.

Så här långt har han kommit 18/7 2011:









Direktörn ville inte att jag skulle ta kort.

Varför?

Det är 2 mm skillnad.

Fattar ni vilken skandal?!!?

På ett vedskjul.

Uuuu vad det lutar!!!


Själv har jag såga lite i äppelträdet.

Med en japansåg.

Direktörn är sååå stolt över att jag lånar hans verktyg.

Men han ska faan inte tro att hans verktyg kommer få bo i min bod.

Han har tagit stora delar av min del i garaget!


Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Namnförslag:

Sneda skjulet eller lutande boden!

2011-07-19 @ 11:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0