Flyttar jord!

Idag har jag haft så otroligt roligt på min lediga dag.
Eller inte.

Har skottat och flyttat jord.

Båring som satan.

Direktörn bad en grävmaskinist att lägga upp detta i en hög när de dränerade huset.
Plus att han utökade högen när han grävde för skjulet.




Här har jag o Fadern jämnat ut jorden och flyttat stockarna:



Jag ville grilla ikväll.
Men nej då. Direktörn har nämligen fått smörgåstårta på jobbet.
Jaha tre stycken minsann och han lämnar inget till slumpen.
Han äter tills han spricker.
Det var ju kul för han att han fick mat i alla fall.

Här ser ni andra fantastiska fina foton på denna underbara trädgård som blomstrar av grönska och färg.

Inget skräp eller sten så långt ögat kan nå.





Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Misströsta inte, snart är allt grönt, av ogräs.

2011-06-08 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0