Hänger mest In the garden!

Jo men tjena vilken tid det tar med en trädgård!

All denna kaos som är i våran trädgård går inte att beskriva.

Halleluja!

Men några bilder kan ni få.

Om tio år kommer det vara "dretfint" här hos oss.

Här är en rabatt som Artisten och Clownen gjort helt själv, de bar sten osv:


(Med paraplyet och snäckan kan man tro att Artisten har upplevt 80-talet...)

Här tillbringar jag några timmar i veckan alltså:


(Gamla fönster från Svärföräldrarna som passar perfekt till pallkragarna.)

Clownen har varit hos Mormor och gjutit en fin kruka i cement:



Jordgubbar!

Vackert.



Fin planta jag fick av Benny & Märta:



Kryddor mm:





Imorgon ska jag jobba 7-16.

Djizez, när gjorde jag det senast???

När jag jobbade på Ikea började jag 5:30 men 07:00 det låter konstigt.

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Vad fint ni har gjort och mycket. Inte konstigt att det har tagit tid. Smart med fönstren! Kram.

2011-06-15 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0