Kantsten + skiffer = rabatt!

Har varit hos svärföräldrarna och gått igenom deras skifferplatteförråd.

Jag gillert!

Jag vill ha en rabatt som ser gammal och obekväm ut.

En som jäser lite som den vill.

Har lagt dit skifferplattor och delade upp rabatten med överblivna kantsten.

Nu ska det bara planteras.

Har ni plantor i trädgården som ni kan dela och bli av med vill jag
gärna adoptera dem!

Det kanske blir en trädgård här trots allt...?



Igår gjorde Direktörn i ordning ett stuprör.

Och jag ville ha dit sten, där stuprör möter mark.

Direktörn kan inte se former. Allt ska vara rakt.

Han har troligtvis inte sovit en blund i natt.

För ser ni vad det lutar?

Det går ju inte att ha krukor eller blommor där?

Det lutar ju som bara faan.



Och jag är INTE ALLS avundsjuk på svärmors "bauta"-pioner:



Chock-rosa.

Inte alls fint. Inte alls.

(Ni som har Aspergers, det är ironi.)

Kommentarer
Postat av: Tage

Haha:P

2011-06-20 @ 13:26:30
Postat av: sven svensson

överblivna kantsten....



tror inte det. Dom paxades redan igår till nästa stuprör

2011-06-20 @ 13:42:03
Postat av: Lotta Andersson

Och jag ville ha dit sten, där stuprör möter mark.



Du menar som dom sten som direktörn redan hade lagt ditt innan du ens kom ut och tittade ;-)

2011-06-20 @ 13:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0