Läckande kompressor och årets 1:a bad!

Dagen kunde gärna ha börjat bättre.

Kompressorn sprutade ut olja och den var belägen givetvis i köket och inte ute.

Efter det så skurade jag poolen så hajen och krockodilen fick en fin pool:




Under tiden poolen blev fylld åkte jag barnen och badade i sjön:


Sen pekade direktörn med hela handen och schasade iväg mig till XL Bygg.

Jag är allergisk mor byggvaruhus. Får konstiga prickar på kroppen och andnöd.

Och för att jag skulle bli bra lovade Direkörn att vi ska åka på semseter i augusti.

Då blev jag mycket bättre.

Jag klarade till och med att vara på XL själv.

Hemskt.

Nu har jag varit ute och gett Direktörn saft och glass så han kan fortsätta göra fina kanter med sina DYRA verktyg

på mitt golv till mit skjul:

Nu ska jag vara barnvakt till fem barn och ikväll ska vi till grannarna o grilla.

 

Pjuss & Kjam.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0