Skräpet kan ligga i en papperskorg!

Idag fick ungdomen runt 20 år lära sig att det finns papperskorgar.

De fick även lära sig av mig att man kan lägga skräp i dem.

Och inte lägga skräpet på min bänk.

Jag tor inte ungdomen gör om det.

Tänk vad glada och nöjda de måste bli över denna nya kunskap.

Kommer troligen inte att prata med mig på en vecka över chocken över att det finns papperskorgar.

Undrar vad vi ska ta upp nästa vecka?

Att man diskar sin använda kaffemugg kanske? Nä de behöver de nog vara 25 för att klara av.


Kommentarer
Postat av: jess

Kan det ha varit samma ungdom som jag informerade om rökningsförbudet på bensinstationer? Jag tvingade henne att fimpa inuti sin bil, tror inte hon har hämtat sig än hahahaha.

2011-03-11 @ 11:04:25
URL: http://emmelinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0