Thereses möhippa!

Ja jösses vilken dag det blev!

Vi samlades kl 11 för att åka med limmon hem till Therése och överraska henne där hennes föräldrar och blivande man såg till att Therése städade garaget.

11:30 Fick hon olika fotouppdrag som hon skulle fota under dagen:

*Om jag ser ut så här om 30 år så är jag nöjd.
*Så här mår jag imorgon
*Vänskap
*Detta skulle Daniel gå igång på
*Bröllopsnatten
*Så här vill jag INTE att Daniel ska se ut om 30 år
*Kärlek

*Så här tror jag att Daniel ser ut som pensionär.

*Något vackert

*Denna skulle jag hellre suga av än hångla med

*Mitt nästa blogg inlägg kommer handla om detta.

*Mest lik ett lik

*Dokusåpakändis-wannabe

*Dryck jag hade önskat fanns med i möhippeväskan

*Vem idé var det här egentligen

*Så här hoppas jag männen staljar mitt hår ikväll


12:00 fick T en sminkning på Make Up-store i Mitt i City i Karlstad.
13:00 Gå i Drive innen och beställa 25 hamburgare, en dricka och en pommes. Äta.
14:00 Vara med i en Korv-ätar-tävling på ICA Maxi. Vann en korvburk.
15:00 Zumba i Museumparken.
15:30 Besöka en fotoutställning
15:45 Måla något fint med akrylfärg.
16:15 champangeprovning som avbröts av två patrulerande poliser.
17:00 Fråga folk om bla äktenskapliga råd och fortsätta med fotouppdragen.
Åka massa limmo.
19:00 Grillfest och paketöppning där hon skulle gissa vem som hade köpt vilket paket.
21:00 t-shirttävling "Lukta och gissa vem som är din blivande mans t-shirt."
Sen var det party som gällde hela natten i limmon på stan och på andra ställen ;-)

När Therese och jag kom hem till henne så var hon så nöjd och lycklig. Hennes blivande man hade bäddat åt oss i deras dubbelsäng och ställt fram tillbehör så vi skulle få ett bra slut på natten och en bra start på morgonen efter. Det är äkta kärlek det.

Vi är så otroligt nöjda över att Therése är glad för sin möhippa.

Tack Therése för en oförglömlig dag!!!!

♥ ♥ ♥




Ja limmon är olaglig i Sverige, vi vet. Den är nämligen 10,5 meter lång. Men den det bryr inte ryssen sig om.


Hon älskar grönt.





Köar sig för att beställa.



Dags att börja äta korv.

Smått chockad över att hon har så fina vänner som ser till att hon får vara med i en korv-ätar-tävling som hon gillar så mycket. Not.

Uuuu vad glad hon blev över korvvinsten.


T förstår inte att det är Gustav, språkrör för Miljöpartiet. Hon gillar ju grönt.

Hur svårt kan det vara?

Middag.

Mattias sjöng en truddelutt.

Resten är historia.


Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Skojjigt! Kommer du ihåg när vi försökte handla gående på drive-in i USA? Vi fick ju inte handla, det gick inte.

2011-05-22 @ 22:23:54
Postat av: Tage

Tack till er! Det var ju ni som gjorde allt ;)

2011-05-31 @ 16:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0