Usama!

Jaha, då har de hittat och tagit livet av den där långhåriga och klänningsbeklädda Usama.

Och USA skryter.

Ojojoj vad duktiga de är!

Eller inte.

Hur kan de skryta om att hitta Usama? Det tog ju bara 10 år!!

När jag försöker gömma mig för en sexåring så tar det två minuter så står hon där:

-Vad gör du mamma?

Och då har jag ändå låst dörren till skithuset.

Eller så var det språksvårigheter som gjorde att de aldrig fick ett bra slut på kurragömmaleken.

Obama:

-Öj, din skäggige faan du kan komma fram nu, jag hittar dig inte!

Men Usama fattade ju inte vad han sa så han fortsätte att gömma sig.
Fatta vad trött han måste ha varit på att komma på nya gömställen.

Jag firar detta med att äta antibiotika.

Uuuu vad gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0