Jag är en kreativ jäkel alltså!

Vaknar upp efter en mycket högljudd natt tillsamman med
fem galna individer.

För jag är sådär perfekt vuxen förstår ni.

Jag har ju en rapport som ska inlämnas imorgon bitti.

Jag skaffar barnvakt och tanken är att jag ska skriva.

Jo tjena.

Åker öster ut till livliga människor och skiter i rapporten.

Och den där Direktörn.
Han blir inte dålig av sprit. Det är bilturen som gör
att han måste ha frisk luft.

Eller hur!

Men just det. Jag är en kreativ jäkel.
Så var det ju.
Vaknade och gick in på min topp-tre-lista-som-jag-måste-kolla-innan-jag-går-ur-sängen:

Monas Universum.

Faan vad jag är bra!

Någon mer som vill jag att jag ska skriva något?
Någon som vill hyra mig till sin blogg?
Men kom igen nu och ge mig mer uppmärksamhet och självförtroende!

Because I´m worth it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0