Sexig lördag!

Under helgen skulle jag ha varit på kurs.
Som politiker.
Vi politiker lever ett mycket fint liv förstår ni.
För vi får vara på kursgårdar och äta gröt på lördag och söndag
istället för att vara lediga.
Jo jo flott ska det vara.
Men tyvärr hade min anmälan kommit bort så jag behövde inte vara med.
Och då fick jag och Direktörn en ledig lördag.
Happy!

Jag planerade att vi skulle åka och köpa alla julklappar idag.
Det gick Direktörn med på.
Väldigt lätt.
Här borde jag ana oråd.
Han, den där Direktörn, går med på att handla, sista löningshelgen före jul.
Hahahahaha att jag inte lär mig.
Han hatar att umgås med mer människor än fyra åt gången
förstår ni,
om det inte är på en rockkonsert.
För då går det alldeles utmärkt att trängas med 10.000 svettiga och långhåriga män.

Som sagt.
Vi skulle åka till Karlstad och köpa julklappar.

Vi var inne i tre affärer.

Elgiganten
Jula
ICA

Kom hem med
NOLL 0 noll
julklappar.

Men Direktörns kontokort har gått varmt.
Men inte faan till några julklappar.

Så nu lägger jag mig i sängen med massa
buntar med kommunala handlingar som vi ska gå igenom
på kommunstyrelsen på måndag.

Sexig lördagskväll.

Här är Elgiganten.
Men här handlar vi inte för det är norskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0