Foton från 70-talet!

Lova att ni inte skrattar, men visst var jag söt på 70-talet?!!?


Jag älskade orange även då.


Det enda kortet jag har på mig o farfar.




Den där mattan använder jag än idag.


Mitt dop, mormor, gammelmormor och mamma.


Vilket paret till vänster är vet jag inte... Men det till höger är jag :-)


Vet ni vad prästen heter?




Snygga julpapper! Min första jul. Och den var i december.


Bilstol!


Allt var sååå mycket snyggare på 70-talet.


Och nej det är inte en peruk.


Hjälpte visst mamma rensa skåpen...


Är det en spritflaska???


Det här kortet älskar jag!


Mamma och jag.


Pappa o jag på Legoland.


Men Glad Påsk då!


Så frän!

Nu utmanar jag dessa att lägga ut foton på sin barndom!
Och när ni gjort det så skriver ni det i en kommentar här.

Therese!

Sara!
Fia!
Frida!


Kommentarer
Postat av: Sofia Sjökvist

jo men visst Anna... du har ju fått fram sååå schysta bilder... vem kan slå dom???

2011-10-22 @ 17:37:15
URL: http://missfiabloggar.blogspot.com
Postat av: Kusin M.

Så fina! Men förlåt jag skrattade visst.

2011-10-22 @ 22:51:32
Postat av: Busan



Åh, tack för utmaningen, men jag har inga kort här utan alla ligger uppe i byn.



Men ruskigt söt var/är du! :)



//B

2011-10-23 @ 19:38:00
Postat av: Kusin CB

Åhh, så många minnen jag fick! Regnkappan och tröjan med 27 kommer jag ihåg mycket väl. Roligt med en bild på morfar - han finns inte med på så många foto överhuvudtaget, inte mormor heller för den delen, men du har ju lyckats med det med. KUL!

2011-10-24 @ 10:34:13
Postat av: faster G

Min far dog faktiskt den 29 sept 1974 och vad jag kan se så togs bilden sommaren -74.

Tiden rullar på även för dom som nyligen varit små.

2011-10-29 @ 22:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0