Rolig och sött!

I lördags var det 35-årskalas för Prins Daniel som fyllde 35 år.

Värdinnan har humor och bjöd på roligheter:



Idag fick vi fin post här hemma, se så roligt gjort!



Tack kusin M, du är för söt!!

Nu ska jag sätta mig och räkna matte.
Ska på intevjuv imorgon... Och där ingår några prov.
I torsdags ringde min mobil och jag kunde inte svara just då.
Det var ett 08-nummer som jag inte kände igen.
Tänkte i banorna - ja ja det är en telefonförsäljare igen.
Jag kollade på nätet vem det var som ringde och höll på att få andnöd.
För några veckor sedan skickade jag in en jobbansökan till ett av världens största varumärke
och nu ska jag på intevjuv.
Efter ett tag så ringde företaget igen och ville träffa mig.

Om jag inte får jobbet (chansen är liten) så är det en erfarenhet
att få komma till detta möte.

Break a leg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0