Blod och bajs!

När jag vaknade efter en natt med jobb så tog jag med Clownen på ett studiebesök
på sjukhuset för att lämna blod.

Och väl där så har de en massa skåp o hyllor med kläder som vi blodgivare
kan välja efter att gett blod.

Clownen tänker ett steg längre:

-Men åh vad bra att de har ombyte här ifall man bajsar ner sig!

Exakt.
Just därför.



Innan jag åkte in till sjukhuset så sa jag till Direktörn att börja städa när jag var borta.
Kom på att jag glömt körkortet så jag gick in igen.

Och vad gör han då?

Jo han sitter på en handduk på vardagsrumsgolvet och slipar en hyvel.

Herrejävlar vad jag saknar ord!



Artisten vet hur man smörar Mamma-hjärtat:



Någon som smakat denna?
Tror inte jag ska våga mig på det.

Lakrits är gott. Jordgubbar är gott.
Vatten är gott.
Men tillsammans?




Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Vilken underbar familj du har!

2012-04-18 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0