Choklad o presentkort på XL-Bygg!

Japp.
Direktörn slutar aldrig att förvåna mig.

I morse blev jag och Artisten uppvaktade på sängen med presenter och sång.

Jag fick en halväten chokladkartong och ett presentkort på XL-Bygg.

-Vi blev lite sugna... försvarade sig Direktörn med.

Och presentkortet tog han tillbaka när jag sa att jag ville köpa en utelampa...

Härräguuuud alltså!



Men sen under frukosten så smög han fram ett annat paket...

En iPad :-)

Jag var lite tveksam till om jag skulle behålla den eftersom vi har sju andra datorer här hemma...
host harkel host host.

Visst de har några olika tidsåldrar och vissa fungerar bättre än andra men ändå!

Men jag beslutade mig för att behålla den.

Så nu ska den installeras med massa roliga hemsidor och bloggar.

Tur jag är ledig idag :-)

Och så ska jag möblera om.

För det får man på sin födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0