Extremt bra hörsel är också ett handikapp!

Jag har extremt bra hörsel!

Om jag ser på tv själv så stänger jag av ljudet om det finns text.
Jag tycker det är jobbigt med hög volym i bilen.
Jag blir trött av att vara i lokaler med högt och många olika ljud.

Jag hör allt.
Även det jag inte vill höra eller borde höra.

Ungarna kan glömma att de kan smyga med något inne på deras rum för jag hör det med en gång!

Nu i helgen hade vi kalas.

Sex stycken hormonfulla grabbar som spelade tv-spel.

Dessa sov över.

Men fatta ljudvolymen!!!

Trodde jag skulle bli tokig!

Men de sov några timmar så då vilades det öron.

Men finns det hjälpmedel på att sänka sin hörsel?
Eller är det öronproppar som gäller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0