Faster blir tårögd!

I kväll har jag känt sådan stolthet.
Jag vet nu hur släktingar till os-medaljörer och nobelpristagare känner sig. 
Fantastiskt stolta! 
Min brorson som är runt en meter hög eller så gillar raggarbilar.
Stora feta amerikanare.
Och han ville åka på stan med mig och leta efter raggarbilar.
Faster blir tårögd.
Och nu har vi bestämt att vi ska åka och leta efter fler raggarbilar 
Om några år.
Jag hade tänkt Västerås eller Arvikaparken.
Men han sa "Hela världen."
Och självklart ska han få hela världen.
 
Så nu kan ni återgå till det ni gjorde.
 
Jag har en resa att planera.
Börjar med Kuba.
 

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

Ja, där finns en del, det har jag sett på Rogers foton.

2012-08-04 @ 20:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0