Stockholm med Oriflame!

Har varit på sektmöte med Oriflame.
 
Öken!
 
Men konserten med Roxette var bra :-)
I fyra timmar fick vi vänta i Globen och lyssna på Oriflames dravvel innan
Roxette, Loreen och Demi Moore kom.
 
 
Löskokta ägg?
Att det ska vara så svårt...
 
Hötorget levererade som vanligt!
 
 
Och på bilden högre upp med rödvin och piroger på;
det var kvällens middag på hotellet.
Fint ska det va!
 
Och det här är den vansinniga chaffören jag drogs med under dessa dagar.
Galen!
 
 
Och när jag kom hem mötte mig Spindelmannen mig vid tåget.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tage

Alltså jag gillar inte att du framställer mig som vansinnig!

2012-08-25 @ 19:36:53
Postat av: faster G

Anna! den där Spindelmannen är ju den sötaste unge man kan se,var stolt över henne.
Vad månne bliva av den ungen ?

2012-08-25 @ 22:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0