85 år och frisk som en skogsstjärna!

Träffade en sköning igår (ej genom jobbet för då bryter jag mot tystnadsplikten).
Han är 85 år och opererade bort en stor del av magen för en månad sedan pga cancer.

Han tyckte det var för bedrövligt för nu tål han inte kaffe mer.

-Jag har en påse på magen och den uslingen tål inte kaffe. Sådant påhitt!, tyckte han.

-Men en sak är bra med detta förstår du! Läkaren skickade med mig en sådan
dära rullator med mig hem. Och det var det bästa jag fått på länge för
tänk vad bra den är att sätta motorsåga på när jag är i skogen!

Jag höll på att smälla av!

För en månad sen låg han på operationsbordet och nu är han i skogen och grejar med motorsågen!

Jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0