Allt är tandkrämens fel! Och kanske Tage...

Den där Tage är inte klok på en fläck.

Ligger i soffan och inser att min dotter kan inte vara släkt med mig eftersom
hon ägnar lördagskvällen med att träna inför Gladiatorerna och gör massa armhävningar och situps när jag
får ett sms ( ca kl 21:30)att det kommer en bil från Karlstad och hämtar mig om 45 minuter.

Faan nu är det kört tänker jag. Nu har Tage läst mitt blogginlägg.

Försöker få bilen att vända om och svarar att jag ska jobba kl 07:00.

"Hahahaha och? Jag börjar 08:00."

Lönlöst med andra ord.

21:52 är jag duschad och har en plastmugg med whisky i näven.

Vi avslutar kvällen på Folkets Hus i Mangskog på ett 40-årskalas för Jejja.

Tiden har stått still sedan slutet av 90-talet vill jag lova.

Skinnväst och plastdunkar är inne fortfarande.

Men idag ligger jag i sängen och ser på film.

Det klarar jag.

För jag är stark.

Igår tycktes det vara en mycket bra idé att borsta tänderna och dricka whisky samtidigt.

Är man vuxen så får man ha vilka kombinationer som helst!

Men idag tycker jag det är en väldigt dålig idé av Direktörn att använda en elektrisk såg vägg i vägg
med sovrummet.

Och dottern har fortfarande inte mina gener för hon har tränat hela morgonen på att bli en gladiator
och nu plockade hon med sig skridskorna och gick och tränade skridskoåkning.

Var är världen på väg???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0