Grabben som besteg ett berg men förlorade i besserwisser!

Prins Daniel är ca 21 dagar per år i Chamonix.

För ett tag sedan var jag och Prins Daniel ett par i spelet Besserwisser
och vi fick frågan Vad heter berget i Chamonix?

Självklart trodde jag han visste vad det hette eftersom han har tillbringat en del år, veckor, dagar,
timmar, minuter och sekunder där.

Men nähä det kunde han inte nej.

Och igår när Roger var här hade han köpt en dretsnygg jacka på Sten & Ström i Oslo och
detta märke satt bland annat på denna fina jacka:



Jag skickade bilden och texten "Nu vet du vad berget heter."

Tillbaka får jag: ??

Han fattar fortfarande inte att han har åkt skidor vid Mont Blanc en massa gånger!

Bättre att skicka honom till parkeringsplats på Hisingen för då behöver han inte
hålla reda på vad bergen runt honom heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0