Nu du Tage har du ett tag!

Tage dricker vin.

Väldigt gärna.

Och så är hon rädd för lik.

I tisdags stog hon i ett trapphus med en bolagskasse och hyperventilerade för att
hon visste att det låg ett lik på båren som polisen hade.

Jag vet inte jag men senast jag träffade på ett lik så gjorde inte liket så mycket.
Det var liksom ganska dött och stilla.

Gjorde inget dumt alls.

Men Tage, hon är rädd för lik och kär i en vampyr som heter Edward.

Inget konstigt alls. Hon jobbar så.

Men i alla fall.
Här är den ultimata lösningen för Tage så hon slipper
gå till Bolaget så mycket:


Kommentarer
Postat av: Tage

Tack Anna för att du får mig att framstå som ett psykfall!!

2012-01-19 @ 17:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0