Juli betyder jobb!

Under tiden ni sitter inne och svär över att det regnar på eran semester så njuter jag.

Perfekt jobbväder!

Jag jobbar nämligen sjukt mycket i juli.
Mer än heltid eftersom det går magsjuka på jobbet.

Det är inte kul att duscha en rullstolbunden person när solen
bränner mot fönsterrutorna och vi ska ha full arbetsmundering på oss.

Ja, jag skulle inte vilja duscha dem utan kläder heller.

Men de är nakna och fryser.

Man får inte vädra med andra ord.

Men regn är bra.

Det kyler ner lite.

Men några bilder har jag hunnit ta på mitt liv:



Clownen leker Barda på promenaden.
Vi är inte ute och ska stycka folk om ni trodde det.



Rast är kaffe och kaffe är rast.
Sommar är grillat oavsett väder.
Gilla läget det kommer en vinter!



Våran ICA-handlare ska gå mot nya mål
och vi kommer sakna dom som faan!
Våran Byhåla är bortskämda med bra service och bra råvaror.
Och det är helt underbart att kunna sticka dit när man är sugen på en
extra god frukost.
Slippa åka in till stan för att handla.
Därför handlar vi lokalt hos världens bästa Byhålahandel.



Clownen är kreativ.

Tjoff, tjoff, tjoff och lite tjoff
så har hon gjort ett hårsmycke.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0