Semester 2012!

Imorse hade vi familjeråd om sommarens semesterplaner.

Direktörn vill lägga alla pengar på verktyg
"För de har man kvar. Det har man inte med en semester."
så man kan lita på att han INTE har planerat någon semester.
Ever!

Så imorse vid frukost skulle alla presentera var de ville åka och varför.

Artisten presenterade Skara sommarland.
"För att det finns vatten där."

Clownen ville till Sunne Vattenpark.
"För att det finns varma bubbelpooler där.

Direktörn ville till Koppom.
"För att det är lugn och skönt där. Jag gillar Koppom."
(Han vet inte ens hur man kör dit och har varit dät en gång när vi skulle hämta kaninerna.)

Jag presenterade Ullared för jag vill dit och köpa ridgrejer till Clownen.

Och jag blev ytterst förvånad att ingen sa Gröna Lund eller Liseberg!

Sen var det dags för öppen röstning.
Och man fick inte rösta på sitt egna alternativ.

Skara Sommarland vann med tre röster.
Sunne Vattenpark en röst.

Nästa gång ska jag ta hit Ola-Conny, Morgan och en Power Point presentation.
Då SKA JAG vinna.


Kommentarer
Postat av: ann

Hvilken god måde at planere på. Familieråd og afstemning. Det vil jeg teste her hos os :D



God sommer

2012-07-01 @ 23:54:29
URL: http://schousnigel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0