Det diskuteras på brädgården!

Var tvungen att följa med Direktörn till en brädgård idag.

Jag skulle välja vilka bräder jag skulle ha på väggen i redskapsboden.

Jag fick som vanligt utslag på kroppen och röda ränder i hjärnan av att umgås med Direktörn
på ett byggvaruhus.

Just när detta foto togs så talar jag om för Direktörn att vi behöver INTE isolering i ett vedskjul.



Och Henke kom förbi och förstörde lugnet som lagt sig efter den tidigare
diskutionen om isolering:

-Ja, och så vet du att detta ska hyvlas med din extremt jättedyra hyvel.

Och så var Direktörn igång:

-Dessa behöver nog handhyvlas!

Inte undrar på att allt tar sådan jävla tid!

Henke är orsaken till allt ont.

Men Henke är nöjd.

Han gillar att få igång folk.

Och jag får hjärnblödning.

Och sen åkte finmössan fram för hemtransport:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0