Ivanssons Bilskrot i Båstnäs!

En skog med skrotbilar.
 
Sköna lirare!
 
Det är en upplevelse att åka och hälsa på Gubbarna Ivansson i Båstanäs
utanför Töcksfors.
 
De har haft en bilskrot sedan 50-talet och det finns över 500 bilar kvar.
 
Har ni tur så är gammelgubben där också.
 
Han är inte väldigt pratsam men en pratstund fick jag.
 
Och så pratade vi lite kultur jag och Hans(gammal lärare jag haft inte ägaren alltså för honom hittar ni längre ner här).
Alltid lika trevligt.
 
 


Här kan ni läsa i VF och NWT om denna plats.

Och en annan hemsida.
 

Kommentarer
Postat av: Vevve

Hejsan...
Men vilket cool ställe dit hade jag gärna åkt.
Första gången här och kommer tillbaks :)
Ha en härlig vecka

2012-09-10 @ 08:50:29
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0