ICA Kvatum´s kundkväll!

Ikväll var jag inbjuden på att deltaga vid
ICA Kvantum´s kundkväll i Arvika.
 
Väldigt trevligt att få veta lite mer om ICA och dess sortiment.
 
Jag visste tex inte att ICA´s egna varor var 14 % billigare
än andra jämförbara varor och sortiment.
 
Vi fick provsmaka varor och jag blev verkligen glatt överraskad över
deras kaffe och apelsinjuice.
 
Juicen var såååå god och jag ska absolut köpa den istället för Brännhults.
 
Kaffet ska jag också köpa nästa gång.
 
ICA var så snälla att vi fick med en kasse med mat med oss hem.
 
TACK ICA KVANTUM i Arvika.
 
 
 
 
ICA´s egna kaffe hade jag ärligt aldrig köpt om jag inte hade fått smakat
på det först för jag har trott att det skulle vara sämre smak och arom på
det än andra kända märken som jag brukar köpa
men jag måste ta ett steg tillbaka och ta av hatten för ICA för de har verkligen
lyckats skapa ett gott kaffe som är både bra för miljön och de som jobbar med kaffeodlingen.
 

Kommentarer
Postat av: monika

Icas varor är helt toppen i sin prisklass, köper ofta deras eget märke. Bra med lite konkurrens i priserna.
ha en fin helg
monika

2013-04-30 @ 07:55:06
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0