Påsken 2013!

Började på skärtorsdagen och vi fick mycket fin post!
Tyvärr blev det ingen vinst på lotterna men kortet var
lika fint för det!
 
 
Innan jobbet så försökte jag slumra lite.
Men någon lånade min mobil och tog kort och la ut det på
mitt Instagram.
Jag misstänker vem det kan vara för den här bilden var efter:
 
 
På jobbet hittade jag denna läckerbit i en tidning:
 
 
På långfredagen var jag ledig och vi delade ut påskbrev
och slafsade i oss påskmat hos Mammi & Pappi.
 
 
Och provkörde brorsan jobbil.
Mycket läcker men den lättar fort över krön.
 
 
När vi kom hem provade artisten en tablettröd från tandläkaren.
Det gick så där efter allt påskgodis.
 
 
Påskafton innebar jobb för mig, Artisten o Clownen var hos kamrater
så Direktörn var ensam hemma.
Han roade sig med att leta fram gamla tapeter som satt på väggarna här
förr. Men nu är väggarna också borta.
Konstigt hur det kan bli.
 
 
När jag kom hem åt vi en mycket fin matlåda!
 
 
Mat före skönhet är Direktörns motto här i livet.
 
 
Påskdagen, då tog Artisten dammsugaren och ansiktsmasker och drog
till en polare.
"Det behövs städas där."
Okej.
 
Clownen och jag drog till min gamla mormor (har ingen ny, bara gammal)
och hon hade vita tossar, inte bara blå.
Stort.
 
 
Annandag påsk har jag varit ledig.
Gjort förra veckans skoluppgift, Mammi o Pappi har gjort mat åt oss IGEN.
LYX!
Och så satt jag någon minut i solen.
Prins Daniel tycker jag ser blek ut.
Men han är ifrån 08-området så han har ju sina egna problem som är värre
så jag tycker han kan tänka sig för innan han har åsikter om andra.
Och han får inte följa med oss på Robbie Williams.
Hahahaha livet är hårt mot de svaga.
 
 
Och så åt jag påskgodis från Tulpankungen.
Allt godis är inte gott.
Så är det.
Och bara för att godiset är från Tulpankungen så ska ni inte tro att det är gjort
i Holland och en massa droger simmar runt där inne.
 
Eller ja, det känns inte så i alla fall.
 
Nu TV.
 
Och lite vitlöksost.
 
Det är gott i alla väder.
Och kläder.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin M.

När jag ser marmeladgodisar så tänker jag på min mormor/ din farmor. Inte för att jag minns henne men hon ska tydligen ha gillat sådana runda gröna. Har jag fått berättat för mig :-)

2013-04-03 @ 15:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0