Tack Mia!

Jag är en person som är väldigt personlig och det medför
att jag vill ha bekräftelse för att jag gör något bra.
Annars går jag under.
Jag tror alla människor behöver bekräftelse på något vis.
 
Och idag hoppade mitt hjärta till ett extra slag då jag fick ett så uppskattat meddelande på Facebook:
 
Hej Anna, länge sen sist. Vill egentligen bara säga en sak jag tänkt på massor men som oftast en glömmer bort att säga. Jag tycker att du skriver så jäkla bra! Du borde, helt ärligt, ha en egen kolumn i någon tidning... din blogg du hade (vet inte om du har den än, inte sett det sista) och det du skriver här är alltid så klockrent, roligt och intressant. Ja, det var det jag ville säga Stor kram från mig
 
Det var Mia som skrev till mig. Vi har säkert inte pratat med varandra på åtta år
men hon finns med där ute i cyberspace :-)
 
Vi lever HELT olika liv jag och Mia.
 
Följ hennes resa i Sydamerika här.
 
TACK MIA!
 
Puss.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Ligger vid poolen på ett hostel i Santiago och läser din blogg!
Stor kram
Mia

2013-01-09 @ 23:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0