Monas Universum!

För tio år sedan bloggade det sig om allt möjligt konstigt folk.
Idag använder de sociala medier.
Jag förstår dem. Så mycket lättare.

Den enda bloggen jag läser idag är 
Monas Universum.

Hon skriver om sin elaka make (hehehe en tolkningsfråga för de jobbar ihop), sitt hektiska liv, sina döttrar där en av dom har och har haft ett helvete, sina sociala träffar och några resor.
Förr var hon skitrolig och berättade om när hon bajsade ner sig i brallan osv men nu har hon fullt upp med att hålla ihop huvudet och sin omgivning.
Jag hoppas hon hittar tillbaka till den energin hon hade när jag började följa henne för många år sedan för vi behöver henne här ute bland nättroll och näthat. 
Mer vardagsbloggar!

Här hittar ni Mona. 

(null)


Kom gärna med tips på andra bloggar ni följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0