Kattskrället har insett valfriheten!

Nu har vi inte sett kattskrället på ett dygn. Han fick smaka på Direktörns matlagning (dvs öppna ett tonfiskburk) och beslöt sig för att dra mot nya mål och förhoppningsvis bättre mat. Jag å andra sidan matförgiftade min dotter i måndags men hon hade vett att stanna hemma och spy kaskader i våran säng.

I går fick jag även veta att kattskrället fått mjölk av Direktörn (eller som han kallar sig här Sven Svensson):

-Mamma, katten har fått mjölk berättade, Clownen.
-Clownen, vad sa jag till dig när jag gav katten mjölk? frågade Direktörn.
-Att inte berätta för mamma, fnissade en lycklig Clown.


Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

...Att man aldrig lär sej att barn är USLA på att hålla hemligheter!!

Jag begår ofta samma misstag... :P

Sven Svensson is the shit! :D

2009-05-01 @ 06:53:11
URL: http://baybeeappeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0