Känd från TV bäst i "värkliheta"!

För tre år sedan var jag med på Nyhetsmorgon på TV4 med Tilde De Paula och visade scrapbooking. Det var en upplevelse att se hur det går till bakom kulisserna:-)

I dag ringde TV4 igen och frågade om jag ville göra en favorit i repris. Jag sa att jag visste inte för det kräver en del tid och planering och det är redan nu på söndag. När de ringde för två år sedan tackade jag faktiskt nej till att vara med i "Efter Tio" pga tidsbrist.

Men efter några peppande ord från kollegor och familj så ringde jag tillbaka och tackade ja. Så på söndag kl 8:59 får ni vara bänkade framför 4:an för då ska jag visa hur ni gör julkort. Det kommer även vara en julkortstävling så passa på att tjuvstarta tävlingen och gör julkort som ni kan skicka in;-)

PS: ska bli kul att träffa Peter Jöback igen hehehe:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0