Färsbiffar som blev en enda röra!

Jag gillar smak. Det är anledningen till varför jag hackar ner lite extra i biffarna. Eftersom jag försöker följa LCHF vissa dagar (hmmmm) så uteslöt jag ströbröd och ägg glömde jag köpa så det blev ju där efter... Istället hade jag i färsk basilika, grekisk fårost och soltorkade tomater plus en skvätt grädde:

När jag hade stekt dem så såg de ut som nedan. Jag sa till Direktörn:

-Visst blev de fina?
-Ja visst svarade Dirren.

Jag tror han ljuger. Vad tror ni? Han tycker även att det går att dansa Riverdance till Bullet for my valentine...



Kommentarer
Postat av: barbro

Bara det smakar gott gör det väl inte så mycket - annars törs man ju inte prova nåt nytt - man kastar ju helst inte mat

2010-05-08 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0