TV´n blir tunnare!

Vi blir tjockare desto mer fettsnål kost vi äter medans TV`n blir smalare.



Camilla Läckberg äter LCHF. Och hon är så grymt snygg! Kolla här.

Nu är jag tillbaka på banan igen. Sista dagen på semestern så smakade jag på efterrätterna på buffén. Sen var sockersuget tillbaka. I TRE dagar. Faan vad jobbigt det var! Men nu har jag kommit in i LCHF-lunket igen och sockersuget är borta :-)

Så om ni är sockerberoende och ska bara "unna er"; gör inte det.
Det är ett helvete att bryta sockersuget igen.


Kommentarer
Postat av: Lena Landberg

Hej Anna!

Jag har nu kört LCHF i snart tre veckor första veckan gick jag ner tre kilo men nu står det still kanske tom uppåt lite. Några tips mår ju bra av att inte äta kolhydrater så målet är ju att fortsätt men jag vill ju gärna se lite resultat på vågen och måttbandet...

Lena

2011-02-03 @ 07:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0