Gäst-DT hos Papper & Sånt!












































God fortsättning på det nya pysselåret 2011!

Denna månad ska jag Anna vara gäst-DT hos Papper & Sånt.

Nu när januari kommer så kan vi avlägga ett gemensamt nyårslöfte och det är att pyssla mer och leva efter våra drömmar!

När jag såg att jag fått en stämpel med en motorcykel på så visste jag direkt vilket foto jag skulle använda.
Ett foto som är taget på mig under min resa i Los Angeles 2008.
Vilken dröm!!!!

Jag började med att maska en cardstock och jag använde chalks att färga med.

Sen var det dags för det roliga; dekorera!

Jag använde en Chopperstämpel från Papper & Sånt för att göra en bord. Övriga dekorationer var en metall-motorcykel, band, pappersnören, papper från Basic Grey och privata saker.

För mer inspiration av mig så tryck på kort eller scrapbooking.

Tack Viktoria för förtroendet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0