Så sugen så sugen!

Sitter och biter ihop käkarna så det nästan knakar! Är så sugen på kolhydrater och socker så jag blir tokig!

Var ute och käkade med Clownen och Kära U igår. Jag tog en kycklingrätt och troligtvis var det något socker eller andra kolhydrater i den röran för åhhh vad sockersugen jag varit nu i 1 ½ dygn.

Jag biter ihop och tar en timme i taget.

På torsdag ska jag väga mig och det ska bli intressant och se om det hänt något. Men just nu är det fokus på att hålla mot suget.

10 dagar har gått nu :-) Och det sista dygnet har varit svårast. Det är svårt med mat man inte tillagat själv.




Kommentarer
Postat av: Busan



Kämpa på vännen min! Du är bäst! <3

2011-01-10 @ 20:08:52
Postat av: Kerstin

Heja Heja!!!!!!

2011-01-10 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0