Jeansen!

Förra veckan sa en student på 55 år till mig:

-Nu har du allt tappat i vikt för byxorna hänger på dig.

Japp det gör dom:



Idag så sneglade jag på ett par jeans jag fick i höstat av Camilla och då passade de INTE kan jag säga.
Jag prövade dem och jag kunde knäppa knappen.
Lovely!
Hit med mer arvegods säger jag bara!
Känns som att klädkontot kommer öka en del i år :-)



Nu har jag gått ner 6,5 kilo på två månader.
Har inte mätt mig något mer runt midjan än men det känns att det har minskat mer där.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad härligt Anna.

Duktig du är vännen.. Ses vi i helgen eller e du alltför svimmelkantig för mässa??

Kramis

Viktoria

2011-03-04 @ 12:04:36
URL: http://viktoriagrejar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0